Quantcast
بودجه شرکتهای دولتی - دانلود رایگان پاورپوینت آماده - قالب پاورپوینت - دانلود تحقیق

بودجه شرکتهای دولتی

بودجه شرکتهای دولتی

اندازه: 57 KB

دسته بندی: - -

قیمت: رایگان

تعداد نمایش:168 بازدید

تعداد اسلاید:8

ارسال توسط:

تاریخ ارسال:۶ مهر ۱۳۹۵

به روز رسانی در:۱ آبان ۱۳۹۵

دانلود این پاورپوینت : این فایل رایگان را پس از کلیک روی دکمه دانلود ،دریافت کنید.
ویژگیهای پاورپوینت های پولی(غیر رایگان):کیفیت محتوا بالا ، قالب اختصاصی ،دارای افکت ، هیگونه تبلیغ از سایت و غیره در پاورپوینت نخواهد بود.
به این پاورپوینت امتیاز بدهید.
بودجه شرکتهای دولتی مقدمه چهار شیوه مهم بودجه ریزی –افزایشی (Incremental) –برنامه ای (Programing) –مبنای صفر ZB –عملیاتی PB این روشها قواعد تصمیمات بودجه ای و استاندارد سنجش موفقیت مشخص کرده اند انتخاب آنها توسط دولتها به شرایط بستگی دارد (ضرورت نهادی، مالی، حقوقی و اقتصادی، جهت گیری سیاستمداران و مدیران اجرایی و....) اگر فساد در بخش عمومی گسترده باشد، شهروندان تمایل به IB دارند زیرا امکان کنترل هزینه های دولتی بیشتر است در اقتصاد رقابتی و تغییرات تکنولوژیکی سریع و تحول سریع نیازهای شهروندان، PB و ZB بیشتر هدف سیاستگذاران را برآورده می کند اگر پاسخگویی و اولویت دادن به فعالیتهای متناسب نیازهای روزمره جامعه مدنظر باشد، PB و ZB بترتیب انتخاب مناسب هستند شرط لازم IB گروه کوچکی از حسابداران و زمان کم می باشد PB نیازمند زمان و منابع کافی جهت بکارگیری شاخصهای عملکرد و اقتدار سیاسی و اداری در کلیه سطوح سازمانیPB بیشتر از سایر شیوه ها مورد توجه دولتمردان و مدیران زیرا –به اندازه ZB پیچیده نیست (اجرای ZB در تعدادی از نظامهای مالی امکان ندارد) –PB به اندازه IB بی هدف و ناسازگار نیست (اجرای IB اهداف نظام مالی را برآورده نمی کند) PB برنامه عملکرد سالانه به همراه بودجه سالانه که رابطه میزان وجوه اختصاص یافته به هر برنامه با نتایج بدست آمده از برنامه را نشان می دهد بودجه هر دستگاه یا برنامه با نتایج پیش بینی شده ارایه می شود در سطح کلان PB ارتباط بین بودجه تخصیص یافته توسط دولت و نتایج برای مردم فراهم می شود. بودجه شرکتهای دولتی

امتیاز کاربران: اولین نفر باشید !
0

بودجه شرکتهای دولتی

مقدمه

چهار شیوه مهم بودجه ریزی
–افزایشی (Incremental)

–برنامه ای (Programing)

–مبنای صفر ZB

–عملیاتی PB

این روشها قواعد تصمیمات بودجه ای و استاندارد سنجش موفقیت مشخص کرده اند
انتخاب آنها توسط دولتها به شرایط بستگی دارد (ضرورت نهادی، مالی، حقوقی و اقتصادی، جهت گیری سیاستمداران و مدیران اجرایی و….)
اگر فساد در بخش عمومی گسترده باشد، شهروندان تمایل به IB دارند زیرا امکان کنترل هزینه های دولتی بیشتر است
در اقتصاد رقابتی و تغییرات تکنولوژیکی سریع و تحول سریع نیازهای شهروندان، PB و ZB بیشتر هدف سیاستگذاران را برآورده می کند
اگر پاسخگویی و اولویت دادن به فعالیتهای متناسب نیازهای روزمره جامعه مدنظر باشد، PB و ZB بترتیب انتخاب مناسب هستند
شرط لازم IB گروه کوچکی از حسابداران و زمان کم می باشد
PB نیازمند زمان و منابع کافی جهت بکارگیری شاخصهای عملکرد و اقتدار سیاسی و اداری در کلیه سطوح سازمانیPB بیشتر از سایر شیوه ها مورد توجه دولتمردان و مدیران زیرا
–به اندازه ZB پیچیده نیست (اجرای ZB در تعدادی از نظامهای مالی امکان ندارد)

–PB به اندازه IB بی هدف و ناسازگار نیست (اجرای IB اهداف نظام مالی را برآورده نمی کند)

PB برنامه عملکرد سالانه به همراه بودجه سالانه که رابطه میزان وجوه اختصاص یافته به هر برنامه با نتایج بدست آمده از برنامه را نشان می دهد
بودجه هر دستگاه یا برنامه با نتایج پیش بینی شده ارایه می شود
در سطح کلان PB ارتباط بین بودجه تخصیص یافته توسط دولت و نتایج برای مردم فراهم می شود.

بودجه شرکتهای دولتی

پاسخ دهید


*